jeudi 6 août 2015

The Winner for the blog Hop of ColourArte

 




Merci beaucoup pour vos beaux commentaires sur mon blog Hop de ColourArte. J'ai adoré faire mes deux paires de Chaussures. 
Thank you very much for your nice comments on my blog Hop ColourArte. I loved making my two pairs of shoes.






Quoi qu'il en soit notre gagnant est
Anyways our winner is
Hemalatha Narayanan




S'il vous plait vous ouvrir un compte sur le site de Colourarte et envoyez  moi vos coordonnées par mail et nous allons vous envoyez 25$ de certificat cadeau via votre mail. 

Please set up an account on the Colourarte Website
The email me your email address and ColourArte will send you a gift certificate via email


Je suis excitée!!!!
How exciting
My email is talkis23@hotmail.com

Cindy
xxx



2 commentaires:

  1. Yeppieeeee... I won.. This s my first win ever... Can't feel my legs.. They are floating.. Hehe.. Thnq so much <3 for getting me try lovely products..

    RépondreSupprimer