lundi 19 septembre 2016

Mon défi de septembre pour MIxed Media Place

Bonjour Chère âmes créatives
Aujourd'hui je vous montre mon Challenge Pour Mixed Media Place.

Nous Avons une image  d'inspiration que voici:

Hello Dear creative souls
Today I show you my Agust Challenge For Mixed Media Place. 
Here is the inspiration image:



J'ai choisit d'interprété ce défi dans une page en noir et blanc.
Voici ma creation. Oubliez pas de regarder le vidéo ci-bas.

I decided to interpret the challenge in Layout Black And White.
Here is my creation in 3D. Remember to look down I brought you a video.














Aujourd'hui j'ai du plaisir en texture pour faire ma page. J'aime le 3D et le mixed Media. Les produits  Prima de Finnabair sont extra pour bien réalisé des effets.  Bien-sûr la superposition est de mise dans ma mise en page et des gouttellettes de Gesso. 

Today I have the pleasure in texture to my page. I love 3D and mixed Media. The Prima Finnabair products are well made for extra effects. Of course the layers is put it in my layout and splatters. 











 Liste de produits:




Mixed Media Place:

Prima - Salvage District - A4 Collection Kit

Prima - Elementals - 12x12 White Resist Canvas "Dots"

Prima - Elementals - 4,5x12 Resist Canvas Borders 1

Prima - Elementals - 4,5x12 Resist Canvas Borders 2

Prima - Resist Elements - Flowers - 48pcs

Prima - Elementals - 7x9 Stencil "Chicken Wire"

Prima - Art Extravagance - Texture Paste - White Crackle

Prima - Art Basics - Heavy Gesso - White

Washi Tape - Black and White Type - 15mmx5m

Prima - Art Ingredients - Melange - Art Pebbles

Prima - 2.5x3'' Clear Stamp - Messy

Prima - Vintage Vanity - 2.2x2.5'' Clear Stamp - Checkered

Prima - Art Ingredients - Art Stones

Prima - Art Ingredients - Mini Art Stones

Prima - Art Ingredients - Art Sugar - Black

Prima - Art Ingredients - Art Sugar - Charcoal

Prima - Art Ingredients - Art Sugar - White

Prima - Art Basics - 3D Gloss Gel

Prima - Art Basics - Mixed Media Silicone Brush 1"

Glue Magic - 45 g in a tube


7 Dots Studio - Cold Country - words - Stickers 6x12

Archival Ink Jet Black

Memento Dual Marker


Rester Créative
Stay Creatives

Cindy
xxx

Listes de Produits chez Mixed Media Place:
Supplies from Mixed Media Place:


2 commentaires:

  1. superbe page avec ce combo de dégradés! bises

    RépondreSupprimer
  2. Wow Cindy! What a beautiful layout! Love all the layers and texture! Thanks for the inspiration!

    RépondreSupprimer